Ile Was czyta :)

sobota, 30 marca 2013

Letnie szaleństwo :)

Nie jestem wyrocznią modową, ale mam oczy i umiem czytać, zatem nie miałam problemu z wyłowieniem informacji na temat tego, co będzie modne tego lata :)
Moda, jak to moda, rządzi się własnymi prawami, czasem trendy jest jeden motyw a wszystko inne jest passe, ale w tym sezonie ciężko będzie znaleźć coś, co nie będzie modne.
Wrzucam Wam jednak kilka dominujących tematów i motywów :)
Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

A Wam, który kierunek najbardziej odpowiada?

/Wszystkie ubranka znajdziecie na www.cheapstars.pl/

Neonowe kolory dla odważnych dziewczyn, które lubię być zauważane.



Pastele dla zwiewnych i romantycznych kobiet


Koronki- jako dodatek i podkreślenie kobiecości





Zwiewne szyfony i tiule, wygodne i eleganckie








Motywy zwierzęce dla drapieżnych dam





Azteckie wzory dla osób uporządkowanych i lubiących harmonię





 A na dole strony, pod postami ANKIETA ;)


6 komentarzy:

  1. Niech to lato już nadejdzie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. na 6 zdjęciu ten płaszcz jest przecudowny. *.*
    Pomarzyć o takim można na wiosnę... *.*
    PRZEŚLICZNY !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w sklepie :)
      I miałam go już w rękach :)
      Jest bardzo fajny :)

      Usuń
  3. świetne ciuszki!
    ja zdecydowanie wybieram lato w pastelowych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz cudowny , a tą blzukę z tygryskiem zamierzam sobie kupić.; )

    OdpowiedzUsuń

Nie przeklinamy, krytykujemy konstruktywnie, nie boimy się pytać i odwiedzamy www.cheapstars.pl :)