Ile Was czyta :)

wtorek, 12 marca 2013

Szalony MIX

Obiecałam, że będę wrzucała zdjęcia "real" z ciuchami z CheapStars. Wiecie, że za oknem pogoda jest dość średnia, więc nie za często udaje mi się coś zrobić, ale... no staram się :)
Dzisiaj nieco bardziej szalona wersja ciuchów CheapStars.

Zdjęcia: Beata Stańska---> jak któraś dziewczyna marzy o sesji, to można do niej pisać, bo robi mega zdjęcia (choć odważne) i to za nieduże pieniądze :)

Make-up i włosy- Martyna Topuziak ---> to ona czesze i maluje na sesjach Beaty :)

No to lecimy, były 3 stylówki, na zewnątrz siąpił deszcz i było zimno jak pieron, więc proszę o docenienie mnie i Beaty, bo chciałyśmy dla Was jak najlepiej!
(I Martyny, bo pilnowała w mieszkaniu makaronu ;)

Czekam na komentarze!!!
 Czapka: 80 zł, jak ktoś chętny, proszę pisac na sklep@cheapstars.pl



 Płaszczyk jest już MÓJ- dostałam od Beaty <3




 Kamizelka- dostałam od mamy!



Która stylówka najbardziej Wam się podoba? ;)

11 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie najśliczniejsze, choć patrząc na całokształt i nie chcąc być wredną, lecz szczerą, to uważam, że najpiękniej wyglądasz w delikatnym makijażu. w tym troszkę jak wampir lub taka władcza cruella!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, nie jesteś wredna :P
      To był właśnie taki typ zdjęć, miało być ostro, kolorowo i może trochę kiczowato :P
      Na co dzień to ani bym się tak nie ubrała, ani nie umalowała :P

      Usuń
    2. No rozumiem, że na co dzień nie. Bez przesady..
      Ale tu też mogłaś troszkę zmniejszyć ostrość makijażu. Dałoby to lepsze efekty, naprawdę!
      Takie troszkę..zombie :D

      Ale stroje jak najbardziej na plus!

      Usuń
    3. Ah, bo patrzysz na to jak na zdjęcia na bloga :P a to nie były zdjęcia pod bloga :)
      Zobacz prace Beaty, zrozumiesz ;P

      Usuń
    4. Właśnie oglądałam i powiem jedno.. - robią wrażenie!
      Zdjęcia są super, ale proszęęęęęęę zrób następnym razem zdjęcia z bardziej delikatuśnym 'mejkapem'!
      Zakochałam się przy okazji kolejnego wejścia tu w bransoletce.. na 6-tym zdjęciu widać je najdokładniej - złote cudeńka!
      Ah, chyba będę wchodzić tu kilkanaście razy dziennie - za każdym razem dostrzegam coś kolejnego przepięknego!
      ;)

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ta kolorowaaa *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Pani wygląda <333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoooooo o.O bardzo szalony:D
    ale i tak Twoje zdjęcia ładują mnie pozytywną energią ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie stylówy są piękne ,a zdjęcia niesamowite!
    love CheapStars <3

    OdpowiedzUsuń

Nie przeklinamy, krytykujemy konstruktywnie, nie boimy się pytać i odwiedzamy www.cheapstars.pl :)